مستندات ارتقای خدمات دیجیتال در کتابخانه ها
روزآمدسازی سیستم های نرم افزار کتابخانه ای
(بنابر تدابیر امنیتی صورت گرفته از سمت دانشگاه برای دسترسی به برخی از سایت ها مانند نرم افزار کتابخانه(کوها)، دانش لینک و ... نیاز است که کاربران به vpn دانشگاه متصل باشند)
برای آموزش اتصال به vpn دانشگاه کلیک کنید.
|
- فرآهم سازی دسترسی به نسخه دیجیتال متن کامل پایان نامه های دانشجویی در نرم افزار کتابخانه
- تهیه و بارگذاری متن کامل پایان نامه ها در نرم افزار
- ورود اطلاعات دانشجویان جدیدالورود از طریق وب سرویس به نرم افزار کتابخانه
- به روز رسانی و افزودن سال جدید جهت اعمال در بخش میز امانت
- افزودن تقویم به بخش دفتر ثبت کاربرگه منابع جهت یکدست سازی افزودن تاریخ
- به روز رسانی پروفایل کاربران در بخش جریمه ها و اعمال تغییرات موردنیاز
- به روز رسانی کاربرگه نشریات (ایجاد کاربرگه نشریات لاتین الکترونیک )
- به روز رسانی بخش گزارشات وجین در نرم افزار و افزودن گزارش نمایش جزئیات منابع وجین شده
- به روزرسانی بخش تسویه الکترونیک کارمندان در قسمت نرم افزار کتابخانه
|
مجموعه سازی منابع کتابخانه دیجیتال (صحت و کامل بودن اطلاعات و فعال بودن لینک دسترسی)
|
- تمامی لینک ها به پایگاه های اطلاعاتی مورد بررسی قرار گرفته و صحیح میباشد.
- ترتیب الفبایی پایگاه ها
- ترتیب موضوعی پایگاه ها
- دانش لینک
- (بنابر تدابیر امنیتی صورت گرفته از سمت دانشگاه برای دسترسی به برخی از سایت ها مانند نرم افزار کتابخانه(کوها)، دانش لینک و ... نیاز است که کاربران به vpn دانشگاه متصل باشند)
|
دسترسی سریع کاربران به منابع دیجیتال تمام متن و منابع چندرسانه ای
|
ترتیب الفبایی پایگاه ها
ترتیب موضوعی پایگاه ها
دانش لینک
(بنابر تدابیر امنیتی صورت گرفته از سمت دانشگاه برای دسترسی به برخی از سایت ها مانند نرم افزار کتابخانه(کوها)، دانش لینک و ... نیاز است که کاربران به vpn دانشگاه متصل باشند)
|
فراهم نمودن منابع آموزشی تخصصی برای خودیادگیری و خودآموزی کاربران از طریق فضای مجازی
|
دسترسی به راهنما های آموزشی
دسترسی به فیلم کارگاه های آموزشی از طریق کانال آپارات
برنامه کارگاه ها
|
پاسخگو بودن در لحظه (فعال بودن بخش از کتابدار بپرس و ارائه کد پیگیری سیستماتیک یا ایمیل در لحظه)
|
لینک فرم پرسش از کتابدار
|